מפעל כיפוף צינורות קשיחים

כיפוף צינורות קשיחים הוא ענף בתחום תעשיית המתכת שמטרותיו הוא לספק שירות כיפוף לצנרת קשיחה.

  • החברה גייסה עובדים מיומנים בתחום.

  • אנו נבצע כיפוף צנרת בטווח רחב של אפשרויות.

  • החברה רכשה ציוד חדיש וחדש בתחום, והמפעל ממוקם במתחם של חברת טרניסטכניקה ועומד בסטנדט גבוה שנוכל לשרת חברות ביטחוניות וכלל לקוחותינו כפי שאנו מבצעים כיום.

אנו נשמח להמשיך לשרתכם נאמנה גם בתחום זה!

צנרת קשיחה - מפעל כיפוף צינורות קשיחים

מפעל כיפוף צינורות מספק עבודה למגוון תחומים בתעשייה כמו מוסדות ציבוריים, מפעלים, חברות ביטחוניות ומקומות נוספים שעושים שימוש תדיר בצנרת וזקוקים לשנות את הצורה, המרחק או הזווית של הצנרת הקיימת, לצרכיהם השונים. בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית, קיים ברשותו של מפעל לכיפוף צנרת קשיחה, את כל המכונות והידע לביצוע מדויק של פעולת כיפוף מתכות. פעולת הכיפוף תתבצע בצורה קלה ונוחה בסיוע של אדם מיומן בתחום, שמכיר את כל הנוהל התפעולי של המכונות הייחודיות שמבצעות את עבודת הכיפוף בדיוק קפדני.

צנרת 1 - מפעל כיפוף צינורות קשיחים

אז כיצד מכופפים צנרת קשיחה?

אז איך באמת ניתן לבצע פעולת כיפוף מתכות בצורה שתאפשר מעבר חלק ותקין של נוזלים, דלקים או גז? וכיצד הצנרת תופסת את הצורה המעוגלת ומצליחה להתכופף בדיוק למצב הרצוי? כדי להגיע לתוצאה הרצויה, יד אדם ודאי לא תספיק וכפי שהוזכר לעיל, יש כמה מכונות ייעודיות שנבנו לצורך פעולה זו והן מסייעות בכיפוף הצנרת ומספקות תוצאות מרשימות במיוחד. להלן כל המוכנות העיקריות:
מכונה חצי אוטומטית – את המכונה הזו יכוון איש מקצוע, אולם את הכיפוף תבצע רק המכונה עצמה.
מכונה ממוחשבת – מכונה ממוחשבת תקבל את כל ההגדרות מראש כמו, הזווית בה נרצה את הכיפוף, המרחק המבוקש בכל תהליך הכיפוף של הצינורות וכדומה. משם המכונה תבצע את החישוב באופן אוטומטי ותכופף את הצנרת בדיוק על פי ההוראות שהוגדרו מראש.
מכונה ממוחשבת עם אופציה של הזנה אוטומטית – מכונה משודרגת וחדשנית ביותר שמספקת עבודה רציפה וכך חוסכת זמן רב.

לכיפוף צנרת קשיחה 1 - מפעל כיפוף צינורות קשיחים

מקצוענות מעל הכל

בכל שימוש באחת המכונות הנ”ל שמטרתן כיפוף צנרת קשיחה, הדבר המשמעותי ביותר הוא, שפעולת הכיפוף תתבצע רק על ידי אחת המכונות בליווי של אדם מומחה שיש לו את כל הידע והניסיון בהפעלה שלהן. כל עבודת כיפוף צנרת באמצעות מכונה חייבת להעניק את מלוא הביטחון למשתמש ובסופו של דבר תוצר מוגמר ומדויק שעומד בכל הדרישות. רק במפעל לכיפוף צנרת, שמחזיק בכל אותן מכונות ויש לו ניסיון עשיר בכיפוף צנרת עבור ענפים שונים בתעשייה, יהיה המענה המהימן ביותר שמסוגל להעניק את השירות המקצועי והקפדני לכל לקוח פרטי או עסקי.

צנרת 3 1 - מפעל כיפוף צינורות קשיחים

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ והצעת מחיר:

פרטי קשר:

דוא”ל:  [email protected]

הפרת, 2 א.ת. יבנה

טל: 03-5599522

פקס: 03-5599544