צנרת גמישה

בימינו כל ענף שקיים בתעשייה זקוק לסוג של צנרת שתסייע בהעברת חומרי גלם בכל תהליך של ייצור ואריזה. יש היום מגוון של צנרות וצינורות שמיועדים לתעשייה כשההבדל שלהם נקבע בהתאם לצרכי הלקוח ובהתאם לסוג החומר שאמור לעבור דרכם. צנרת גמישה בענף התעשייה יעדה העיקרי הוא בתחומי ענף המזון, התרופות, התעופה והקוסמטיקה. בכל תעשיית הצנרת יש חשיבות באיכות חומרי הגלם, בהתאמה ובצורת השימוש שלהם. איכותו של כל צינור גמיש יבוא לידי ביטוי בעיקר בעובי הדופן, בגמישות שלו ובאלמנטים טכנולוגיים נוספים. במחברים שאפשר יהיה להבריג אליהם קיימת חשיבות גדולה באיכות ובדיוק שלהם, זאת על מנת שהחיבור לא יהיה רופף וכך למעשה תמנע נזילה או פגם בצינור.
מה ההבדל בין צנרת גמישה לקשוחה? צנרת גמישה תשמש לרוב לצרכי חיבור בין מערכות לא קבועות. השימוש בצנרת זו יעשה בדרך כלל במקומות שבהם אין נגישות. לפעמים יש קושי לדייק בסוג הצנרת, לכן במצבים אלה צנרת זו עשויה לעזור, מאחר שהיא מצליחה לסכל רטיטות שיכולות להיגרם מחיבורים למשאבה או למדחס וכדומה. כמו כן, בשל עמידותה, היא תתאים לכל שינוי שעלול להופיע עקב הבדלי חום או קור, מה שעלול לכווץ או להרחיב את הצנרת, בזמן שבצנרת קשיחה יכולים לצוץ סדקים לאורך הצנרת, בייחוד במצבים שיש בהם הבדלים קיצוניים בטמפרטורה.

סוגי צינורות גמישים

צנרת טפלון

בצנרת טפלון עושים שימוש לרוב בענף ייצור התרופות, המזון ובחומרים כימיקליים. צנרת טפלון היא בעלת צינורות אלסטיים וחלקים שמאפשרים העברה של גזים, נוזלים למיניהם, דלק, דיו ועוד.למעט האלסטיות של צנרת זו, היא לא דביקה וניתן לנקות אותה בצורה פשוטה, היא ניטראלית ולא סופגת ריח וטעם.

צנרת נירוסטה גמישה

צנרת גמישה שמשמשת למטרות הולכה של חומרי גז, קיטור, מוצרי מזון, דלק, נוזלי ניקוי ועוד. גם צנרת זו תצטיין בגמישותה שלה ובעמידות שלה בכל טמפרטורה קיצונית.

צנרת מסיליקון

צנרת סיליקון שקופה שמותאמת למגוון של צרכים בענף התעשייה ובכל מפעל פסי ייצור. היתרון הבולט שלה הוא כאמור השקיפות שמספקת בקרה על כל מה שזורם בתוכה.

מגוון סוגי
צנרת גמישה לתעשייה

1 27 - צנרת גמישה לתעשייה
צפייה

צנרת לשינוע ושאיבה
תוצרת MASTERFLEX

2 11 - צנרת גמישה לתעשייה
צפייה

תמיכה ומתלי צנרת
תוצרת WITZENMANN

77 - צנרת גמישה לתעשייה
צפייה

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ והצעת מחיר:

פרטי קשר:

דוא”ל:  [email protected]

הפרת, 2 א.ת. יבנה

טל: 03-5599522

פקס: 03-5599544